FANDOM

Arwandos- Zapomniane bóstwo światła i krwi. 

Doktryna

Stosunek do niewiernych

Wyznawcy Arwandosa nie oddają czci pozostałym bożkom. Dla nich nie ma innego dobra...tylko karmazynowy ojciec zapewnia pełną ochronę przezd złem. Wiara w innych bogów jest słabością którą trzeba tolerować gdyż bez tego ci głupcy zwrócili by się w stronę zła.

Bogowie zła nie są tolerowani a ich wyznawców czeka bolesna śmierć.

Zasięg kultu

Kult krwawego opiekuna nie jest zbyt popularny. By zostać wyznawcą Arwandosa trzeba spełnić któryś z tych warunków: być człowiekiem, być ofiarą gwałtu, mieć wyznawcę Arwandosa w rodzinie, znać bezpośrednio wyznawcę tego bóstwa, odwiedzić twierdzę krawaych templariuszy lub mieć rodzica Albinosa.

Wysokie wymagania krwawego kultu uniemożliwiają masowe nawracanie nowych wyznawców. 

Moralność

Prawość wymaga. Zło jest proste. Tylko silni wytrwają i osiągną chwałę. Jeśli ktoś dokonuje czynu takiego jak morderstwo prawej osoby, gwałt lub kradzeż to jest słaby. Prawdziwą silą jest kroczenie po wyboistej ścieżce dobra. Dla fałszywych i nieprawych czeka tylko ostateczna kara wymierzona ręką wyznawcy. 

Kanibalizm

Szkarłatny pan dopuszcza spożywanie mięsa wyznawców. Ten dziwaczny rytułał jest często praktykowny wśród krwawych templariuszy. ,,Wielcy mistrzowie zawsze zostają w zakonie..."

Zealoci  czasem podczas walki używają również zebów, paznokcie oraz własnych szczęk gdyż ich ręce, zęby ora szczęki są kłami, szponami i głodem ich boga. Nie ma karay zbyt nieludziej czy brutalnej. Zjedzenie wroga żywcem oznacza zniszczenie jego hereryckiego ciała by ten nie mógł się odrodzić.

Kult

Paladynów tego boga zwie się krwawymi templariuszami. Ci ludzie wiary niosą pochodnie z płonącej krwi by oświetlać drogę innym. Ci wojownicy brutalnego dobra jednak wzbudzają powszechną odrazę gdyż ich okrutne rytułały czynią ich czymś gorszym niż ludzi.... jedynie jedynie wypaczeni przez wole bóstwa fanatycy o ciałach pogrążonych w słusznym gniewie przechodzą przez bramę ścierwa.

Zdecydowana większość wyznawców krwawiącego boga to wojownicy w służbie dobra. Jednak od czasu do czasu w ludzkich królestwach można natrafić na legalną (lub nie..) kaplice tego bożka. Wyznawcy wywodzący się z prostego ludu żyją w niemal absurdalnej czystości, często doprowadzając do wprowadzenia prohibicji w danej miejscowości. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki