FANDOM

Ciri
250px
Przykładowy wygląd Ciri
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek
Wiek 18
Klasa Czarnoksiężnik (Oficjalnie Mag)
Ciri (czyt. Kiri) - postać stworzona przez Some (dom. ~SomeOnexD). Jest jedną z ulubionych postaci autorki.

Jest uczennicą Mirany oraz młodszą kuzynką Rozalyn.

Wygląd

Ciri jest piękną kobietą o bladej, lekko rumianej na policzkach, cerze. Nie ma żadnych piegów, pieprzyków. Nie można też znaleźć u niej żadnych niedoskonałości. Wielokrotnie mylono jej urodę z elfią, jednak jest ona stuprocentowym człowiekiem.

Ma piękne fiołkowe oczy i zupełnie białe włosy (do połowy pleców) mimo młodego wieku. Mówi się, że kolor włosów zawdzięcza narodzinom w pełnię księżyca.

Jest dość wysoka - ma 1,75 m wzrostu. Jest ona także gibka i strasznie chuda. Mimo wszystko ma (że to tak określę) czym oddychać.

Zazwyczaj ubiera się wygodnie, ponieważ uroda się dla niej nie liczy. Nieważne jednak co założy zawsze wygląda pięknie ale i nieco groźnie przez przenikający wzrok.

Jej ulubionym strojem jest góra (pokazana na obrazku) połączona z prześwitującym lekko płaszczem oraz dopasowane czarne spodnie i fioletowe buty. Głównie nosi właśnie barwy fioletu, szarego, czerni i bieli.

Charakter

Ciri mimo pozorów pewnej siebie jest bardzo nieśmiała. Cechują ją także posłuszeństwo i lekkomyślność oraz niezdarność. Wiele osób uważa to za urocze zachowanie, jednak ona nienawidzi u siebie tych cech. Jest ona także osobą skromną i w nagłym wypadku odważną oraz pełną poświęcenia. Uwielbia też sztukę co wskazuje na jej czułą stronę.

Umiejętności

Ciri niejednokrotnie mówiła, że "Nie ma talentu do magii" co jest bzdurą. Dziewczyna świetnie potrafi panować nad ogniem oraz z chęcią studiuje magię żywiołów. Jako uczennica Mirany ma wielkie poszanowanie do nauki oraz jest bardzo pilną uczennicą. Jednak jak to każdy pokazuje czasami rogi i zamiast uczenia się woli poczytać jakąś książkę. Mimo wszystko bardzo się stara i prędko uczy. Jej umiejętności magiczne bardzo prędko się rozwijają. Wszystko dzięki determinacji oraz ciągłemu próbowaniu. Jest bardzo wytrwała.

Historia

Podczas pełni księżyca białowłosa dziewczynka urodziła się w ubogiej rodzinie składającej się z matki i ojczyma. Prawdziwy ojciec dziewczyny zginął podczas okrutnej wojny, gdy oddał życie za ukochane osoby. Podobno był tak że bohaterem- uratował życie władcy państwa. Mężczyzna będący aktualnie z matką Ciri pracuje jako najlepszy cukiernik w mieście. Matka za to była bardzo znaną szwaczką.

Mimo wielkiej biedy byli szczęśliwą rodziną. Jednak jako, że nic nie trwa wiecznie nieszczęście spotkało jej rodziców. Matka umarła z powodu okropnej choroby a ojciec porzucił wówczas 10-letnią dziewczynkę.

Od tego czasu zmuszona była do życia w ubóstwie, na ulicy. Plotki mówią że dziewczyna w wieku nauczyła się w wieku 12 lat perfekcyjnej walki mieczem od tajemniczego Mistrza.

W wieku 16 lat po raz pierwszy miała do czynienia z magią, kiedy to zaczęła naukę u Mirany. Kobieta przyjęła ją pod swoje skrzydła, przez co Ciri zaczęła swoją edukację. Zmieniła także swoje zachowanie na lepsze i stała się bardziej odpowiedzialna i sumienna. Obecnie zaginęła w tajemniczych okolicznościach. jedno jest pewne- żyje.

Ekwipunek

Kostur- Ciri posiada magiczny kostur z fioletowym kamieniem, najprawdopodobniej z ametystem. Posiada on złocone elementy. Kamień posiada oczywiście właściwości magiczne. Dziewczyna otrzymała go w wieku 16 lat, zaraz po rozpoczęciu nauk u swojej mentorki. Ciri bardzo rzadko go używa, ponieważ jak to sama określa "Kryje w sobie wielką moc... zbyt wielką". Używa go więc tylko w ostateczności. Dobrze przewodzi magię i jest bardzo wytrzymały. Nawet po zaginięciu wraca do swojej właścicielki.

Plik:Kostur.jpg

Naszyjnik- jedyna pamiątka po jej zmarłej matce. Otrzymała go tuż po narodzinach, według panującej w rodzinie tradycji. Jest to jedyna cenna rzecz, którą posiadali w domu. Dziewczyna z wielką sentymentalnością go do dzisiaj nosi przypominając tym samym, aby nigdy się nie poddawać. Tak zawsze mówiła jej matka.

Stosunki z innymi postaciami

Mirana- Ciri jest uczennicą wampirki. Darzy ją ogromnym szacunkiem i często liczy z jej zdaniem. Mirana jest więc dla Ciri mentorką i "drugą matką" jak to ujmuje.

Rozalyn- dziewczyna jest młodszą kuzynką elfki. Znają się od dziecka, jeszcze przed tym jak Ciri zaczęła swoją edukację u Mirany. Są ze sobą w bardzo dobrych stosunkach.

Eldrin Darkwolf- Ciri jest dobrą przyjaciółką chłopaka. Często razem wpadają w tarapaty ale zawsze świetnie bawią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki