FANDOM

Feliks
250px
Feliks Klaudiusz Cyryl D'Argenson
Imię Feliks
Płeć Mężczyzna
Rasa Półelf
Profesja "w tym kraju nie ma posady godnej jego wysublimowanej egzystencji", mieszka na garnuszku młodszego rodzeństwa
Wiek 27 lat
Urodziny 1 Świt
Tytuł szlachecki Hrabicz (wydziedziczony przez rodziców)
Zamożność rodziny Magnateria
Wzrost 193 cm
Grupa krwi ABRh−

Feliks Klaudiusz Cyryl D'Argenson -  hrabicz z Królestwa Elfów. Nosi nazwisko swojego przyszywanego ojca, który go wydziedziczył ze względu na "brudną krew". Nigdy nie przykładał się do nauki, toteż nawet podstawowego wykształcenia nie ma. Syn hrabiny Annabelle D'Argenson.

Historia

Jest synem hrabiny Annabelle oraz pewnego ludzkiego księcia. Od wczesnego dzieciństwa piętnowany przez ojca za "brudną" i "nieczystą" krew. Był znielubiany do tego stopnia, iż przestało mu zależeć na pracy, czy szukaniu sobie partnerki, chociaż wrodzonego optymizmu nigdy nie zatracił.

Rodzeństwo zawsze traktowało go jak rodzonego brata, na to nie mógł narzekać. W dzieciństwie dużo czasu spędzał z Mathiasem. Do dziś się bardzo przyjaźnią. Vena jest jego ukochaną, małą siostrzyczką i chociaż rzadko to okazuje, zależy mu na niej.

Obecnie wraz z Veną oraz Mattem mieszka w dworku, w Królestwie Elfów.

Wygląd

Feliksa charakteryzuje przytomne spojrzenie brązowych oczu oraz zadbane blond włosy. Jest mężczyzną o dość jasnej cerze i przeciętnej budowie, dosyć szczupły i niezbyt napakowany, chociaż nie jest wątły. 

Umiejętności

Felek nie przejawia zdolności magicznych. To znaczy, coś tam mu się kiedyś przypadkiem podpaliło w niewyjaśnionych okolicznościach, ale to prędzej wina jego lamostwa, niż magicznego talentu.

Jest dobrym szermierzem, posługuje się mieczem jak przedłużeniem ręki. Poza tym, nawet przy czytaniu zdarza mu się zacinać.

Relacje

Mathias - młodszy brat i najlepszy przyjaciel. To z nim spędza większość czasu.

Vena - kochana, młodsza siostrzyczka. Szanuję ją bardziej, niż rodzoną matkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki