FANDOM

Najpierw poczytaj o zarządzaniu. W nawiasach podano czas budowy określonych struktur.

Materiały budowlane

Tartak (1 dzień)

To tutaj biorą swój początek wyprawy brodatych macho noszących koszule w kratkę. Ci twardzi mężowie pracują swoimi wielkimi siekierami od świtu do zmierzchu żebyś zapewnić reszcie osady stały dopływ drewna.

  • Za każdego pracującego drwala otrzymujesz 3 kłody drewna dziennie.
  • Tartak zapewnia pracę dla 15 drwali.
  • Ten budynek kosztuje 450.szt.złota. lub 90 kłód drewna.
  • W każdej osadzie mogą istnieć tylko 4 takie budynki. 
  • Z oczywistych powodów twoją wioskę/miasto musi otaczać gęsty las.

Kamieniłom (2 dni)

Unikalny budynek który moze zostać postawiony tylko i wyłącznie w górskim terenie. Właśnie w tym miejscu twoi poddanie pójdą odrabiać pańszczyznę...to znaczy na bezpłatny staż w kamieniłomie a ty zyskasz źródło kamienia.

Praca tutaj jest wyjątkowo ciężka a współpracownicy marni. Okropnie, wychudzone twarzy spoglądaja na ciebie za każdym razem kiedy tu wkraczasz.

  • Za każdego robotnika w kamieniołomie otrzymujesz 4 jednostki kamienia dziennie.
  • Ten budynek zapewnia bezpłatny staż dla 20 osób.
  • Kamieniłom kosztuje 300 szt.złota lub 40 kłód drewna. Możesz posiadać aż 6 kamieniłomów na raz.

Chata budowlańców (1 dzień)

Niewielka szopa w której zbierają się robotnicy. Właśnie w tym niepozornym miejscu twoi ludzie opracowują plany nowych budynków i wyruszają na plac budowy by je skończyć. Bez tego twoja osada nie mogła by się rozwijać a lud szcześliwie prosperować.

  • Chata budowlańców zapewnia zaplecze dla 3 zespołów budowlanych, z czego każdy liczy po 10 osób. Tylko pełne ekipy budowlane mogą zaczynac prace na budowie.
  • Ten budynek kosztuje 50.szt.złota i może zostać rozbudowany do gildii budowlanców za 750.szt. złota.
  • Gildia budowniczych zapewnia miejsce dla 6 ekip z czego każda  pracuje na innym placu budowy.
  • W danej osadzie może istnieć tylko jedna chata/gildia robotników budowlanych. 

Mieszkalne

Drewniana izba (6 godzin)

Rozpadające się chałupy służą za tymczasowe lokum dla biedniejszych. Te źle poskładane i prymitywne domostwa mogą zostać zniszczone przez pierwszego lepszego siepacza który przyjdzie tu wyposażony w jakiś topór. Jednak twoi poddani dzięki którzy tu będą żyć przynajmniej posiedzą sobie w miarę ciepłym miejscu i nie zmokną w deszczu.

  • Drewniana izba kosztuje 15.k.drewna lub 70.szt.złota.
  • Ten rodzaj domostwa zapewnia dach nad głową dla 8 osób.

Armia-zaopatrzenie, trening i wyposażenie

Koszary (3 dni) Dobrze ufortyfikowany budynek który zapewni miejsce mieszkalne dla 35 żołnierzy. Taki oddział wystarczy żeby zniechęcić okolicznych bandytów ale w przypadku najazdu orków będzie potrzebna duża ilość heroizmu i determinacji by walczyć do ostatniego żołnierza.

  • Koszary kosztują 170.szt.złota, 25.kłód drewna i 100 jednostek kamienia.

Armia-fortyfikacje

Wieża obserwacyjna (2 dni) Wysoka na 6m wieża która ma dwie funkcje-stanowi pierwszą linię obrony w przypadku nagłego ataku i zapewnia mieszkanie dla 5 wartowników którzy w przypadku kontaktu z wrogiem ogłoszą alarm. 

Wieże obserwacyjne są dosyć tanie lecz nie zastąpią bardziej skomplikowanych budynków obronnych. Twój wróg z łatwością może obrócić tą namiastkę prawdziwej wieży obronnej w ruinę-wystarczy do tego pierwsza lepsza katapulta lub dosyć spora bestia.

  • Wieża obserwacyjna kosztuje 30.szt.złota i 110 kłód.drewna.
  • Możesz wzmocnić ten budynek za pomocą 60 jednostek kamienia co potrwa 3 dni.  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki