FANDOM

Poniższy zbiór zasad został ustalony przez społeczność Azuremyst Wiki tutaj: Wątek:2028. Każdy użytkownik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem.

Ogólnie informacje

  1. W uniwersum Azuremyst panuje czas, który jest opisany Tutaj
  2. Azuremyst Wiki to gra w stylu RP, w której każdy może uczestniczyć.
  3. Regulamin obowiązuje zarówno zarejestrowanych, jak i niezarejestrowanych użytkowników Wiki.
  4. Regulamin może zostać edytowany jedynie przez administrację. Wszelkie uwagi dotyczące regulaminu należy kierować do jednego z administratorów.
  5. Nieprzestrzeganie regulaminu może doprowadzić do blokady.
  6. Nie wolno zmieniać mechaniki gry azuremyst i treści artykułów w celu wzmocnienia swojej lub należącej do innego użytkownika postaci.

Zbiór zasad

  1. Zabronione jest używanie wulgaryzmów, spam, groźby, zastraszanie oraz obrażanie innych użytkowników.
  2. Na Azuremyst Wiki przestrzegamy zasad netykiety.
  3. Należy zachowywać się w sposób kulturalny.
  4. Każdy niezbanowany użytkownik tej wiki ma prawo do głosowania czy uczestniczenia w zebraniach azurmyst wiki. 
  5. Nie wolno udostępniać stron wulgarnych, obraźliwych itp.
  6. Nadmierne używanie uprawnień (wyrzucanie z czatu bez powodu, blokada dla niewinnych osób, niszczenie Wiki itd.) należy niezwłocznie zgłosić.
  7. Jeśli sytuacje będą się powtarzać, uprawnienia administratora/moderatora mogą zostać odebrane.
  8. Nie powinno tworzyć się artykułów bezsensownych, niezwiązanych z tematyką Wiki.
  9. Czat oraz forum to nie miejsce na spamowanie ani dyskutowanie o sprawach prywatnych.
  10. Na Azuremyst Wiki panuje całkowity zakaz ściągania CZEGOKOLWIEK (wyglądu, umiejętności, historii, opisu itp.) z anime, mangi, gier, gier fabularnych, książek  i filmów. Każda taka postać będzie musiała zostać poprawiona, w przeciwnym razie zostanie usunięta.
  11. OP postaci jest zabronione.
  12. Religia i orientacja to sprawy prywatne. Nie powinno się na te tematy dyskutować ani wpajać komuś swoich racji.
  13. Wszystkie postacie muszą być kanoniczne. Przed stworzeniem swojego bohatera musisz znać podstawy uniwersum! 
  14. Na Azuremyst Wiki panuje całkowity zakaz praktykowania ERP (erotic-role-play,dosłownie erotyczne odgrywanie postaci).  
  15. Grzebanie w mechanice w celu ,,ulepszenia" swojej lub cudzej postaci jest zabronione.
  16. Mechanika azuremyst wiki jest rozpowszechniana na wolnej licencji i jej komercyjny użytek jest zabroniony.
  17. Ta wiki powinna być traktowana jako system autorski. Wszelkie próby plagiatu skończą się JEGO przybyciem. Jeśli lubisz swoje zdrowie psychiczne i nie chcesz mieć problemów-wystarczy zapytać któregoś z administratorów o pozwolenie na wykorzystanie tutejszej mechaniki. 

Sytuacje wyjątkowe

  1. Helperzy, członkowie Staffu wiki i administratorzy Centrum Społeczności nie mogą kandydować na stanowisko lokalnego admina tej wiki. 
  2. Kandydaci na wyżej wymienione stanowiska muszą złożyć tymczasową rezygnację na czas wyborów do CS+ 7 pełnych dni.
  3. Ta część regulaminu nie może być ponownie zmieniona bez zgody założyciela. 
  4. Każdy admin musi mieć przynajmniej 100 edycji.
  5. Osoby wpisujące losowe rzeczy do  kodu tej wiki nie mogą pełnić stanowisk administracyjnych.  

Administracja, ta nudna część (wymaga omówienia)

  1. Na wiki funkcjonuje urząd biurokraty który obecnie sprawują dwie osoby: Reik,  Trenor.
  2. Nowi biurokraci mogą zostać wybrani tylko w zamkniętym głosowaniu między trzema obecnymi.
  3. O wyborze nowego biurokraty wszyscy użytkownicy muszą zostać poinformowani za pomocą wiadomości na forum. 
  4. Wybory na stanowisko pozbawionego stanowiska biurokraty administratora są powszechne ale głosy mogą składać użytkownicy którzy posiadają minimum 125 edycji, przynajmniej  jedną dopuszczalną do rozgrywek postać oraz minimum 2 pełne tygodnie stażu-za rozpoczęcie ,,stażu" (nudne fachowe określenie) uznaje się dzień w którym dany użytkownik dokonał pierwszej edycji.
  5. Multikonta nie mają prawa do głosowania. Używanie multikonta do głosowania skończy się banem.
  6. W przypadku powrotu założyciela...jego prawa administracyjne są zwracane do poziomu moderatora czatu po 2 dniach od potwierdzenia powrotu. Po zebraniu biurokratów i zweryfikowaniu właściwej obecności założyciela jego prawa oraz obowiązki administarcyjne są przywracane.
  7. Przed wyborami na stanowiska musi pojawić się stosowna informacja. Minimum 7 dni przed rozpoczęciem wyborów.

Postacie-drobiazgi

  1. Każdy otrzymuje na starcie 100.szt.złota.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki