FANDOM

Rozalyn- postać stworzona przez Some (dom. ~SomeOnexD). Jest najczęściej używanym przez autorkę charakterem podczas rozgrywek RP. Najczęściej mówią na nią Roza lub Roz.

Rozalyn
300px
Przykładowy wygląd księżniczki Rozalyn
Płeć Kobieta
Rasa Elf
Wiek 25
Klasa Czarnoksiężnik

Wygląd

Roza jest elfką o nieskazitelnej i bladej cerze, z lekkimi rumieńcami na policzkach. Ma duże, niebiesko-zielone oczy, mały nos oraz usta w kolorze wczesnej róży. Ma także sięgające do pasa, lekko falowane włosy w kolorze ciemnego blondu, w których znajdują się pojedyncze włosy w kolorze złota, co wygląda jakby miał w nich złote nitki. Jest bardzo ładną elfką.

Roza jest dość wysoka, ma 180 cm wzrostu oraz jest chuda. Mimo to ma (zdaniem wielu mężczyzn) idealną figurę.

Najczęściej ubiera sukienki lub spódnice. Zawsze w jej garderobie znajdują się roślinne wzory oraz barwy zieleni i bieli.

Charakter

Mimo, że elfy są zazwyczaj bojaźliwe Roza wbrew pozorom jest bardzo odważna i pełna poświęcenia. Dla bliskich jej osób jest gotowa oddać życie.

Elfka jest także postacią wesołą, często żartującą oraz troskliwą. Cechuje ją też chęć do pomocy innym oraz upór. Uwielbia także baśnie.

Jednak ma też wrażliwą stronę - nie stroni od czytania romansów i marzy ciągle "o spotkaniu tego jedynego", jak to często określa.

Plik:Roza.jpg

Podstawowe informacje

Pełne imię - Rozalyn Angelina Julietto

Wiek- ok. 25 lat

Rasa - elf

Klasa - czarnoksiężnik

Umiejętności

Elfka posiada magiczne umiejętności jak większość przedstawicieli jej rasy. Potrafi wezwać tajemniczą zieloną mgłę, którą (niestety) nie do końca opanowała. Jednakże Rozalyn potrafi hipnotyzować swoim pięknym śpiewem, co często okazuje się przydatną umiejętnością. Za pomocą swoją głosu potrafi m.in. usypiać inne stworzenia.

Potrafi także uzdrawiać rany, mimo to nie jest to jej mocna strona. Czasem się myli.

Historia

Dziewczyna urodziła się w rodzinie królewskiej. Od samego początku wiodła ekskluzywne życie, w którym niczego jej nigdy nie brakło. Obfitowało ono w różne bogactwa. Księżniczka zajmowała się tym co zazwyczaj przyszłe następczynie tronu- bale, bankiety, nauka etykiety oraz pomoc rodzicom w sprawach państwowych. Wszyscy pokładali w niej wielkie nadzieje i w dniu osiągnięcia przez nią pełnoletniości miała objąć tron.  Wszystko zmieniło się po 15 urodzinach kiedy... rodzice umarli. Nie tyle umarli co zostali zamordowani. Podczas pięknego balu z okazji kolejnej przeżytej przez nią wiosny na salę wtargnęli okrutni barbarzyńcy. CO było ich motywem? Zazdrość? Niezadowolenie z  powodu polityki prowadzonej przez króla? A może czyste szaleństwo? Do dzisiaj nikt nie wie.

Ojciec Rozy z wielką zaciętością walczył aby ochronić swoją ukochaną żonę oraz córkę. Poświęcił życie w ich obronie a następnie z wielką łatwością zabito matkę Rozy. Na szczęście nastoletniej Rozalyn udało się uciec z pomocą zaprzyjaźnionego gwardzisty, który niestety podczas dalszej podróży także padł ofiarą morderstwa ze strony tych samych oprawców. Trzeba przyznać że księżniczka miała wielkie szczęście podczas swojej podróży.  Musiała się wówczas nauczyć  samodzielności oraz podstaw magii obronnej. Po kilku miesiącach drogi dotarła do niewielkiego miasta, gdzie za zabrane z zamku pieniądze kupiła niewielką willę na obrzeżach miasta, w pobliżu wioski. Obecnie wiedzie tam spokojne życie dorabiając jako artystka między innymi poprzez malowanie obrazów oraz publiczne występy wokalne. Ma także zamiłowanie do szycia, co jest jej głównym źródłem zarobków. Tym samym także pomaga ubogim rodzinom szyjąc dla nich ubrania.

Relacje z innymi postaciami

Ciri- Rozalyn jest starszą kuzynką dziewczyny. Ma z nią zawsze bardzo dobre stosunki i w miarę możliwości wspierają się nawzajem.

Vena- poznała dziewczynę kilka lat temu w pewnym miasteczku i od razu polubiła. Są dla siebie najlepszymi przyjaciółkami. Mimo, że rzadko się widują mają w sobie wsparcie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki