FANDOM

Wojna rzeki krwi, wielki konfilkt w latach 7056-8459. 

Wojna o bramę młotów

Mówią że wielka wojna rozpoczeła się pośród gwiazd. Wielki lord otchłani, Ur-Khentgothga'oginok wypowiedział wojnę reszcie swoich plugawych braci a powodowała nim częsta rządza mordu.

Plugawe armie zakutych w czarną stal pomiotów ścierały się ze sobą tworząc przy tym zbitą masę opętanych przemocą ciał. Jedna armia była okrutniejsza od drugiej! Jeńców nabijano na pale z kości pradawnych olbrzymów by ci mogli się po latach odrodzić i wrócić do swoich dawnych panów. Szerzyły się gwałty, grabieże oraz akty bezpodstawnej brutalnością aż w pewnym momencie demoniczni władcy poczęli szukać nowej rozrywki.

Brama młotów

Na szczęście na ich drodze stanęły zastępy wojowników zdefiniowanego dobra pod wodzą Urelosa, półboga który zamieszkiwał twierdzę świateł.

Legiony chaosu starły się z obrońcami światła w wielkiej bitwie na równinach gdzieś na granicy pojmowanego czasu i miejsca. Błogosławione miecze cięły plugawe mięso kiedy piekielne szpony rwały ciała prawych. Jednak nawet największy heroizm musiał ustąpić po naporem niezliczonych hord bytów o pochodzeniu zbyt obrzydliwym by zdrowy umysł jej mógł pojąć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki