FANDOM

Królestwa upadają, królowie kończą swe rządy a wojny nadal trwają. Światem kryształu wstrząsneły setki konfliktów w których walczyły niezliczone legiony z czego większość  tych legionistów nigdy nie zaznała łaski grobu.

Niespokojne dusze

Undead marauders by anthony devine by anthonydevine-d6845n4
Wielu starożytnych wojowników zostało zakonserowanych przez błoto, lód lub grubą warstwę swoich dawnych towarzyszy. Takie mumie w odpowiednich warunkach mogą leżeć dziesiątki lub nawet setki lat!

Biada tym co niepokoją zmarłych! Dusze tragicznie zmarłych i niepochowanych mają dziwaczną tendencję do wracania do swoich gnijących ciał w najmniej odpowiednim momencie. Budujesz nowy domek letniskowy? Szkoda by było gdyby posesję opanowała jakaś armia chodzących trupów.....

Statystyki

Cecha Wartość
Prędkość 5
Wytrzymałość 7
Siła 6
Zręczność 6
Opanowanie 1
Moc 2
Wiara 0
Pancerz 2+1(zbroja)
Parapsychika 0

Wyposażenie

Gnijący napierśnik (pancerz)

Pancerz który raz już zawiódł...w sumie to dwa razy zawiódł skoro go teraz trzymasz. Jeśli jednak zignorujesz fakt że poprzedni właściciel umarł dwa razy, otrzymasz niezbyt pewną ochronę. Stary zardzewiały napierśnik którego miejsce jest w muzeum, nie na polu bitwy nadaje się na dobry dom dla rodziny karaluchów i nic więcej.

  • Ten wiekowy element pancerza zapewnia ochronę równą +1 do pancerza.
  • Niestety, kawał zardzewiałego metalu swoje waży. -1 prędkości.
  • Matka nie nauczyła ciebie szacunku dla zmarłych? Bogowie nie mogą traktować serio wariata który nosi pancerze starsze niż własna babcia. -2 do wiary za okradanie zmarłych.  

Wysłużone ostrze (miecz jednoręczny)

Miecz który się powinnien rozpaść wieki temu. Stara ludzka robota. Bez wątpienia kiedyś miecze były trwalsze. Może to efekt tajemniczego spisku kowali? Wiesz, jak będą sprzedawać niezbyt trwałe wyroby to wszelacy awanturnicy będą częściej kupować nowy sprzęt.

  • Zadaje obrażenia równe 50% siły+50%zręczności z karą -2 do obrażeń. Nieumarły wojownik o którym tu mowa zadaje za jego pomocą 4.pkt.obrażeń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki