Chcesz z nami zagrać? Nic prostszego! Do stworzenia porządnej i ciekawej postaci wystarczy odrobina kreatywności. Zanim jednak przystąpisz do tworzenia postaci, oto kilka rad:

  1. Oryginalność to podstawa. Nie warto kopiować nazw z filmów, literatury, gier itp. 
  2. Warto zapoznać się z uniwersum Wiki. Bez tego beziesz mieć problemy z orientacją w świecie azurmyst wiki.
  3. Zanim utworzyć nowy artykuł warto go przemyśleć i rozbudować.

Na początek warto wybrać wymyślić podstawowe dane postaci (np. imię, wiek, zajęcie, rasa, zainteresowania). Aby zapisać wszystkie informacje o swojej postaci, utwórz nowy artykuł. Twój bohater będzie spokojnym elfem o niebieskich oczach czy może potężnym demonem? To wszystko zależy od Ciebie i Twojej wyobraźni!

Teraz, gdy Twoja postać posiada swój własny artykuł i jest dokładnie opisana możesz wziąć udział w RP! Wbrew pozorom nie jest to skomplikowane. Aby zagrać musisz wejść na czat. Nie zrażaj się, jeśli w tym czasie nikogo nie będzie. Może po prostu wybrałeś złą godzinę?

Powodzenia i do zobaczenia na czacie!

Dodatkowe informacje

Król kontra awanturink 

W świecie kryształu istnieje możliwość grania królem. Co ciekawe ten urząd nie jest zastrzeżony tylko dla moderatorów czatu i administratorów wiki. Zanim stożysz władcę, musisz poznać kilka zasad.

  • Władcy nie są poteżniejsi od zwykłych poszukiwaczy przygód. Twój wódz orków może oberwać od równie poteżnego paladyna. 
  • Twoi strażnicy nie ochronią cię przed postaciami innych graczy. Wszystkie postacie niezależne mogą zostać zabite przez awanturników. Przygotuj się na walkę jeden na jednego..
  • Twój bohater znajdzie się w centrum wydarzeń. Wszystkie ataki orków zawsze kierowały się w stronę królewskich rezydencji. Paradoksalnie zakurzony pokój w tawernie jest znacznie bezpieczniejszy niż najlepiej broniony pałac. 

Dwuklasowość 

Twoja postać może być dwuklasowa- czyli posiadać dwie klasy jednocześnie! Niestety bycie np.magiem i wojownikiem jednocześnie blokuje wszystkie możliwości dalszego awansu. 

Tryby gry

Piaskownica 

Brak mistrza gry i znaczna swoboda. Możesz chodzić po tawernach by zebrać drużynę podobnych topie awanturników lub odwiedzić pałac króla. Wszystko w waszych rękach! Dawniej nawet ten tryb gry posiadał narzuconą wolę MG.

Event 

Nadzorowane przez admina konkretne wydarzenie np.inwazja nieumarłych. Najłatwiej tutaj o śmierć lub konkretne i nagrody. Moc otrzymanych artefaktów jest proporcjonalna do skali wydarzeń. 

Legenda

Unikalny tryb gry z nadzorem admina. Akcja dzieje się w przeszłości uniwersum. Gracze mogą dzięki temu uczestniczyć w wydarzeniach takich jak powstanie królestwa Elfów lub wędrówka Nursów. Na starcie każdy otrzymuje wygenerowaną przez mistrza gry postać. 

Więcej z Fandomu