FANDOM

Księstwo Arkham od zawsze słyneło z obrzydliwych istot oraz plugawych sekt, jednak tamtejsze wilki okazują się być przekroczeniem subtelnej granicy między tym co chore a naturalne. Wypaczone isntynkty tych potworów każą im zabijać nawet jeśli nie są głodne.

Wygląd

Rabies by lilaira-d37h3br
Wewnętrzny obłęd tych kreatur wychodzi na zewnątrz przez czerwone ślepia. Ich sierść w niektórych miejscach wypada przez co wyglądają na chore osobniki, zdarza się też że te stwory mają zielonkawe futro co przypomina śmiertelnym o nieuniknionej zgniliźnie ciała.

Dieta złożona z padliny sprawaia że ich ślina jest pełna wszelakich płynów wydzielanych przez rozkładające się ścierwa.

Zachowanie

Na szczęście te istoty nie są w stanie żyć w watahach-zbyt szybko by się tam pozagryzały. Pojedyncze sztuki potrafią zająć znaczny obszar na swoje łowisko i uniemożliwiać wchodzenie tam inny osobikom. Obecnie jedyne większe zagęszczenie tych bestii występuje tylko w rodzimym Arkham, chociarz te bestie są spotykane prawie na całym świecie.

Ciekawsotki

  • W Arkham przypada kilkadziesiąt sztuk na 100 kilometrów kwadratowych podczas gdy w innych częściach świata zdarza się że jeden osobnik ma do dyspozycji kilkaset kilometrów.
  • Te bestie są potocznie zwane Arkhamami.