FANDOM

Vena
250px
Vena Aleksandra Antonina D'Argenson
Imię Vena
Płeć Kobieta
Rasa Elf
Profesja Mag
Wiek 21 lat
Urodziny 24 dzień Ciepłego wiatru
Tytuł szlachecki Hrabianka
Zamożność rodziny Magnateria
Wzrost 180 cm
Grupa krwi 0Rh+

Vena Aleksandra Antonina D'Argenson -  hrabianka z Królestwa Elfów. Córka hrabiny Annabelle D'Argenson (z domu Wróblewska) oraz hrabi Lucyfera D'Argenson. Ma dwóch braci, Mathiasa oraz przyrodniego Feliksa, obu jednak kocha równie mocno.

Historia

Urodziła się w rodzinie szlacheckiej. W wieku 19 lat została zaręczona z ludzkim księciem, Charlie'im Meierem. Ten jednak bił i znęcał się nad dziewczyną. Gdy o wszystkim dowiedział się hrabia Lucyfer, opowiedział o wszystkim żonie. Annabelle, której nienawiść do Charlie'go rosła z każdym dniem, otruła księcia arszenikiem. Tłumaczyła, iż "skąd przecież miała wiedzieć, że chłopak miał alergię?".

W wieku 20 lat wraz ze swoimi "braćmi idiotami" wyprowadziła się od rodziców i zamieszkała w swoim dworku nieopodal, w środkowym Królestwie Elfów, nad Morzem Środka. Mieszka tam do dzisiaj. Ona zajmuje się domem, gotowaniem i sprzątaniem, Mathias jej przy tym pomaga i zarabia na wszystko, a Feliks... "w tym kraju nie ma posady godnej jego wysublimowanej egzystencji."

Wygląd

Vena ma długie, czarne włosy, które falami spływają po jej ramionach, zielono-fiołkowe oczy, zdrową cerę oraz jest dosyć szczupła, chociaż ma swoje kształty.

Ubiera się raczej w ciemne, stonowane kolory, najczęściej w czerń, odcienie szarości i fioletu. Czasem pokusi się o ciemnoczerwony akcent.

Charakter

Bracia określają ją jako "sztywną", "nieumiejącą się bawić". Dziewczyna krytykuje ich wygłupy. Jest osobą cichą i sprawia wrażenie opanowanej, jednak kiedy się ją zdenerwuje, naprawdę potrafi dopiec. Zwykle jest chłodna i zdystansowana. Wyjątkiem są osoby jej bliskie, chociaż nawet wobec nich bywa surowa. Tak naprawdę jest bardzo miłą osobą i ma dobre serce, jak się ją lepiej pozna.

Zdolności magiczne

Vena ma kilka istotnych zdolności, z którym się urodziła.

Pierwszą z nich jest oczywiście posługiwanie się mroczną magią. Dziewczyna ma w sobie pokłady czarnomagicznej energii, które może używać jak chce. Potrafi uleczać rany, torturować, ma zdolności telekinetyczne i umie wytwarzać śmiercionośne kolce z czarnej materii. Jednak jeżeli dziewczyna nadużyje zdolności, może skończyć się to krwotokiem z nosa albo nawet - w skrajnych przypadkach - omdleniem. Vena niezbyt lubi używać swojej magii, woli tradycyjne zaklęcia. Używa tych zdolności tylko, kiedy nie widzi innego wyjścia.

Relacje

Roza - poznała ją kilka lat temu w swojej rodzinnej miejscowości. Chociaż z początku niezbyt jej ufała, przekonała się do dziewczyny i bardzo polubiła. Obecnie jest jej najlepszą przyjaciółką.

Mathias i Feliks - wyzywa ich od "durni", "idiotów", "świrów", "debili" i krytykuje przy każdej okazji, ale naprawdę ich bardzo kocha. Są jedynymi osobami, którym jest w stanie powiedzieć wszystko o wszystkim. Nikomu nie ufa aż tak, jak im.

Ciekawostki

  • bardzo lubi rysować, szkicować szczególnie. Jej rysunki często są mylone ze zdjęciami;
  • uwielbia czekoladę;
  • ma słabość do literatury, jej ulubione dzieła literackie to "Romeo i Julia" oraz "Zemsta";
  • Jej ulubione kolory to czarny i fioletowy;
  • Ma lekki sen, łatwo ją obudzić byle czym;

Więcej z Fandomu

Losowa wiki